Trögt

Det går verkligen trögt att komma in i det här med bloggandet igen!
Det är inte riktigt jag känner jag... men jag ger det ett tag till... kanske blir det bättre.
 
Har lite smått och gott att se fram emot nu här de kommande veckorna.
På fredag rullar jag mot Götet och Ullevi för att äntligen få njuta av BRUCE SPRINGSTEEN!
Som jag längtat... Blir övernattning på Lia Hof slott och sen en jädrans massa shopping på Ullared innan vi rullar mot Stockholm. Kan hända att vi rullar hela vägen hem direkt också, det beror på hur trötta vi är.
 
Det blev jag och Xet kexet som åker. Vi får se hur det går... men... det är ju bra att vi försöker umgås utan att ta död på varandra... eller något!
 
Sen den 3e augusti blev jag bjuden på Konsertfesten och ska få se Bryan Adams. Fick välja om jag ville gå på lördagen och se Ledin istället men då har vi tjejfest och det kan man ju inte missa. Sen så är ju Tomas Ledin faktiskt svensk också så han har man störra chans att se senare än Bryan Adams!
 
Ska fortsätta njuta av mitt bubbelvin nu innan det är dags att knoppa.
Stor dag i morgon, ska ut och kolla på mamma och pappas nyköpta häst som dom hämtat idag och Sigge fyller 3 år på lördag när jag är borta så det blir till att fira han i förväg!
 
Enjoy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TheDiary

My World. My Reality.

RSS 2.0