Mitten på veckan!

Ónsdag idag och Lykkes inskolning på nya dagiset har passerat till hälften.
Det går precis som väntat väldigt bra och hon ville inte åka hem idag!
 
Om mindre än en vecka sitter jag på planet på väg till Stockholm också. Känns galet spännande men samtidigt helt sjukt nervöst och ibland kommer ångesten över mig... "Va fasiken tänkte jag med". men det blir nog bra, hoppas jag.
 
Idag ska jag på bio och se Cockpit (såklart) och sen i morgon tänkte jag försöka åka ut till modern och fadern och hälsa på för sen på fredag är det jobb på tavet som gäller!
 
Love - Winston Churchill “Success is going from failure to failure without losing
enthusiasm.”
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TheDiary

My World. My Reality.

RSS 2.0