No Pix!

Jag vet att det är sjukt tråkigt att läsa en blogg utan bilder MEN jag tycker det är så jobbigt att lägga över bilder från telen till datorn... sen så har jag ju nyss hämtat min tele från Telia också så alla bilder från Bruce och Bryan Adams var borta :( så himla tråkigt!
 
För övrigt så börjar mitt nya liv i morgon!
Imorn börjar jag nämligen min linetraining och går allt som det ska så blir jag utcheckad redan på tisdag, men det hoppas jag faktiskt inte att jag blir. Vill nog ha dom med mig fram tills torsdag innan jag åker hem!
 
Har bokat biljetter med SAS ner till Arlanda iaf och måndag samt onsdagkväll sover jag i Jönköping och tisdag kväll i Stockholm, vart vet jag inte än...
 
Sen blir det en ledig dag hemma i sundsvall på fre, jobb på travet på lördag och jobb på flyget ¨på söndag innan jag är åter på fredag natt kl 03! Snark! HUR ska jag orka detta? Och hur jag ska ha råd vet jag inte än... ;(
 
Stay tuned


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TheDiary

My World. My Reality.

RSS 2.0