Intensivt

Hellooo!
Efter 4 dagar i Stockholm, varav tre extremt slitsamma så är jag nu åter i Sundsvall... Kom hem igår och va totalt slut i knoppen. Jag har nog aldrig fått in så mkt info under så kort tid, varav gjort 6 prov!
Idag har varit en lugn och ganska behaglig dag förutom en extremt gnällig smula... Men hon har lite problem med magen så det kanske inte är så konstigt om hon är gnällig till och från, det är jag också då jag har ont.
 
Ska renskriva mina annonseringar nu och sen träna MASSOR innan det är dags att knoppa!
Imorgon blir det också en jädrans massa plugg och på måndag åker jag igen.
Det blir galet mkt "hattande" fram och tillbaka nu ett tag, men det finns inte så mkt att göra... Bara gilla läget!
 
Over & out
 
Mini Smulan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TheDiary

My World. My Reality.

RSS 2.0