I got a job!

Måndag den 6 augusti!
Helt otroligt vad fort detta året har gått... och vad mycket som hänt.
Känns inte som det varit någon sommar iaf så det är bara spara lite $$$ så man kan åka till Florida i feb.
 
Fick ett trevligt samtal i morse från Proffice A ang min intervju som jag var på i torsdags.
Jag tyckte nog att intervjun gick rätt okej, men att jag ändå kunde gjort lite bättre ifrån mig.
 
Hur som helst så sa hon att Stefan, som intervjuade mig, var mycket nöjd och att dom gärna ville anställa mig för uppdraget dom hade i tankarna. Så på tisdag åker jag ner och skriver papper sen på onsdag börjar utbildningen.
SPÄNNANDE!
 
Fokkern och jag ville visst inte skiljas ännu, men det ska bli skoj. Det är ett utländskt bolag som kommer flyga i Sverige så jag kommer bara kunna prata engelska och det känns fasiken helt underbart. Nu MÅSTE jag släppa nervositeten och bli mer obehindrad i talet och framförallt UTTALET! Just do it.
 
Kommer naturligtvis bli tuft att börja pendla och vara ifrån Lykke ganska mycket. Men jag måste ha ett jobb och en inkomst så är det ju bara... och det kryllar verkligen inte av flygjobb här hemma i Svallet.
 
Har haft någon form av flygabstinens och kollar alla plan som flyger förbi... Har köpt TVÅ nyckelringar med flygplan, letar örhängen och har flugit med flyglärare! Men nu är det snart dags!!

Love - Winston Churchill
“Difficulties mastered are opportunities won”



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TheDiary

My World. My Reality.

RSS 2.0