Arn intervju

Fredag och regnet har hittills hållt sig borta... hoppas det fortsätter så så man inte blir helt dyngsur då det är dags att se Uggla, Kent och Bryan Adams!
 
Intervjun igår gick helt okej... Fick göra allmänbildningstest och så även halva intervjun på engelska. Prestationsångest Delux, men det är ju inte direkt jobb på American Airlines så... jag hoppas på det bästa. Det var ganska bra schema med några övernattningar på hotell till och från vilket är skönt. Jag menar, om jag ändå inte kommer vara hemma i Sundsvall kan jag lika gärna sova på hotell i JKG än i ett litet rum i Stockholm!
 
Nu ska jag återgå till att dricka lite Dooleys och kaffe innan det är dags att gå ner på stan.
 
Stay tuned.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TheDiary

My World. My Reality.

RSS 2.0